Jornada de presentació de l’ASPI, la nova associació empresarial dels polígons de Santa Perpètua2/3/2026
La regidora Laura Oliver va remarcar que la constitució de l’entitat “demostra un teixit industrial potent, amb ganes d’organitzar-se, cooperar i intercanviar sinergies”. També va posar en valor el paper del grup motor, integrat per 21 representants de cinc polígons, que ha impulsat el procés de creació de l’associació.
L’ASPI, presidida per Alberto González, es presenta amb l’objectiu d’enfortir la competitivitat de les empreses dels polígons, facilitar la creació de noves oportunitats de negoci i impulsar projectes compartits en àmbits com la modernització, la sostenibilitat, la innovació i el desenvolupament econòmic. Igualment, l’entitat vol promoure noves formes de cooperació entre agents públics i privats per donar resposta als reptes del territori. Durant l’acte es va anunciar que l’Ajuntament i l’ASPI signaran pròximament un conveni de col·laboració per establir una línia de treball conjunta i estable. La regidora Oliver va desitjar “sort i encerts” a la nova entitat i va destacar el potencial del municipi, que compta amb més de 600 empreses distribuïdes entre els seus tretze polígons industrials. La presentació va comptar també amb la participació de l’Associació Empresarial Bufalvent de Manresa, que va compartir la seva experiència en la dinamització d’àrees industrials i en la gestió d’associacions empresarials consolidades. Amb la creació d’ASPI, Santa Perpètua de Mogoda fa un pas endavant en la consolidació d’una comunitat industrial més cohesionada, més representada i més preparada per afrontar els reptes de futur. 👉 Si ets una empresa ubicada a qualsevol polígon de Santa Perpètua i vols formar part de l’ASPI, pots fer-te sòcia a través del següent enllaç.
0 Comentaris
El teu comentari es publicarà un cop s’hagi aprovat.
Deixa una resposta. |
Arxius
Maig 2026
Categories
Tots
|